vrijdag 27 juli 2007

mijn eigen verhaal: de cosmetisch plastisch chirurg

Een blog.
Ik heb er 1 op mijn site waar door mij geopereerde patienten hun verhaal in kwijt kunnen.
Ongecensureerd. Origineel.

En ik hier dus.
Ook ongecensuseerd. persoonlijk, confronterend, amusant, verhelderend?
Dat zal allemaal nog moeten blijken ..

Het leven van de cosmetisch plastisch chirurg zelf dus.
Een mooi leven - een bevoorrecht leven ..
Maar niet zonder hard werken en al lang .. jaren lange studei maar ook het plukken van aangename vruchten onderweg.

tot blogs
eten nu
:)
J

1 opmerking:

  1. Leuk dit hier allemaal te lezen.
    Ik ben nog steeds tevreden en wens je een heel fijne vakantie.
    Groetjes Nora van den Beukel
    ps. leuk dat ik op je site sta

    BeantwoordenVerwijderen

dank voor je reactie